torstai 28. elokuuta 2014

Lenkillä..

 Minä kävin lenkillä




Metsässä on märkää, ilma on hyvin syksyisen kolean kostea.
Puista lentelee irtonaisia, keltaisia lehtiä maahan.
Tehtiin lenkki pitkin kyläraitti
Olin lenkillä! tyttöjen kanssa, rattailla..
Aivan ihanan kaunista ja siellä piti vaan köpöttää karkuun tuota maisemaa...

Niin outoa. Ei en nauti edelleenkään, takasin tullessa (kun ensin työnnät kilsan ylämäkeä rattaita) ja raahaudut kotiovelle niin olo on lähinnä ärtyisä.  Kaikki ärsyttää, kukaan ei saa tulla lähellekään ja näen vaan punasta. Ei tietoakaan "hyvästä olosta" ja "virkeästä mielestä". Itseä ärsyttää jo pelkästään sekin et olo on niin ärstyisä et alkaa ärsyttää vieläkin enemmän..






Olen ostanut jopa lenkkikengät, joita en ole omistanut lähes 14 vuoteen! Nyt muistan taas syyn miksi..  "ihan turhaa touhua", "ei oo mun juttu".
Tosin se seikkailu olikin sitten sellanen juttu, että toisia lenkkareita en ole hetkeen taas ostamassa. Kun kokeilet satoja pareja eikä mitkään sovi molempiin jalkoihin ni voi varmaan ihan luvan kanssa jo pikkusen purra huulta ja olla ärsyyntynyt! (Mulla on eripari koivet: toinen on yli sentin pidempi..) Lopulta nappaa vain ne halvimmat kärryyn ja toivoo että tätä ei tarttisi tehdä seuraavaan 15 vuoteen uudelleen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hipsula kiittää kommenteista!

Seuraa Hipsulaa: