sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Me&I- paketti tuli!!


Oon unohtanu hehkuttaa tästäkin!

Miikkari paketti tuli ja ai että mä oon tyytyväinen!

Tyttö tahto paidan heti seuraavana päivänä eskarikuvaan! Pikkusisko ei oo vielä paitaansa pitänyt, on pikkusen liian reilu koko vielä, mutta kyllä me se päälle vielä laitetaan  :)

Omat farkut on NIIIIIIN unelmat, että ei oo kyllä ikinä, siis IKINÄ ollu näin ihania farkkuja jalassa, aivan mahtavat! Voin niin suositella ja oon niin tyytyväinen ja en mainaa malttaa ottaa näitä jalasta enää pois!

Perhostunika on ihana! Tää on täydellinen "lököpötkö"-työpaitana, kun ei kinnaa, eikä punnaa ja mä tykkään niin paljon. Myyjä tuossa kerto, et kun oli tilauksen jättänyt eteenpäin niin paita meni pilvelle eli muutkin on tätä tilanneet "itselleen" :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hipsula kiittää kommenteista!

Seuraa Hipsulaa: